man leaps from atop apartment building, causing intestines to be exposed + aftermath


https://i.postimg.cc/tC9JgS9T/IMG-1744.gif ཫ πŒƒπŒ‚ ΰ½€

288
Jump in the discussion.

No email address required.

Cameraman be like: :directlypointingsoyjak:

Jump in the discussion.

No email address required.

This should be on watchpeopledive

Jump in the discussion.

No email address required.

damn he must've been really hating his life to jump from that high so quickly

Jump in the discussion.

No email address required.

People.. thats what i expect you to do if you see something like that. Run to the impact zone and fuckin film the mess... for us!

Shout-out to my man "Caralho" and friend for doing the right thing!

https://media.giphy.com/media/KB8C86UMgLDThpt4WT/giphy.webp


https://i.watchpeopledie.tv/images/1695238180804572.webp π™‡π™žπ™›π™š π™žπ™¨ π™Ÿπ™ͺ𝙨𝙩 𝙣𝙀𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 π™žπ™’π™₯𝙀𝙧𝙩𝙖𝙣𝙩...

Jump in the discussion.

No email address required.

Onde Γ© que estΓ‘ a merda do meu vinho verde foda-se???

Jump in the discussion.

No email address required.

Probably in Uruguay, I heard Spanish rioplatense at first but then Portuguese

Jump in the discussion.

No email address required.

nigga what?


https://i.watchpeopledie.tv/images/1695238180804572.webp π™‡π™žπ™›π™š π™žπ™¨ π™Ÿπ™ͺ𝙨𝙩 𝙣𝙀𝙩 𝙩𝙝𝙖𝙩 π™žπ™’π™₯𝙀𝙧𝙩𝙖𝙣𝙩...

Jump in the discussion.

No email address required.

https://i.watchpeopledie.tv/images/1695135933258067.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

Well, that was definitely high enough.

Jump in the discussion.

No email address required.

As this guy peers through his suicide safety net

Jump in the discussion.

No email address required.

he dived life he was abt to fly or sum

Jump in the discussion.

No email address required.

Idk but I think he's dead

Jump in the discussion.

No email address required.

Dead and a half

Jump in the discussion.

No email address required.

they can still stuff it all back in, there's a chance

Jump in the discussion.

No email address required.

Hernia for sure.

Jump in the discussion.

No email address required.

And there's people asking "how did they get this footage, recording way early" yeah no shit, I bet he was up there for like 5 minutes contemplating jumping before anyone saw him. The reason a lot of these clips are recorded, is cause people tend to start recording cause they think "oh, maybe something crazy will happen." Without realizing something REAL crazy was gonna happen.

Jump in the discussion.

No email address required.

Damn! That jumper was all in! No bullshit second thoughts.

Jump in the discussion.

No email address required.

wouldn't wanna be alive either if i looked and was shaped like that

Jump in the discussion.

No email address required.

Ron Jeremy lived a full life, it was his time.

Jump in the discussion.

No email address required.

Yeah it's never the ones in good shape that splatter.

Jump in the discussion.

No email address required.

Gives credit to the quote "the bigger you are, the harder you fall" although in this case, it's "bigger you are, bigger your splatter"

Jump in the discussion.

No email address required.

the commentary made this the funniest shit


https://i.watchpeopledie.tv/images/169491594901468.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

That was a loud thud!

Jump in the discussion.

No email address required.

CARALHOOO, CARALHOOOO , CARALEOOOOO, PUTA QUE PARIU, CARALHOOOO O CARA SE MATOU

Jump in the discussion.

No email address required.

Ewww fat person, disgusting!

Jump in the discussion.

No email address required.

Now they have to find another Impractical Joker

Jump in the discussion.

No email address required.

Put no watermark to the title, mate. It was posted 1 month ago, but with watermark.

Jump in the discussion.

No email address required.

Wow clean jump, I can't wait for his second try.

Jump in the discussion.

No email address required.

what a siwwy face hes making (help this is disgusting, YWOU CALL THWOSE INTESTINYES?)

Jump in the discussion.

No email address required.

https://media.giphy.com/media/dGqajH1xpsGcw/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

Fallen bird

Jump in the discussion.

No email address required.

Well, a jump that high should do it

Jump in the discussion.

No email address required.

Sounds like the guy was worried hed land on his new car radio

Jump in the discussion.

No email address required.

My my he really went for it

Jump in the discussion.

No email address required.

leap of faith

Jump in the discussion.

No email address required.

hamborger everywhere

Jump in the discussion.

No email address required.

probably was depressed over the team he cheered for

fucking piece of shit vasco

brazil btw

Jump in the discussion.

No email address required.

Lol ele literalmente foi de Vasco

Jump in the discussion.

No email address required.

bem vindo ao gigante

Jump in the discussion.

No email address required.

Poor street cleaner, with all those guts in the street

Jump in the discussion.

No email address required.

I dunno, police funded medical examiners get paid real well for their work. They sometimes hire people from funeral homes to perform autopsies and the normal things funeral homes do, at a reduced price, so they don't have to get their ME to do it at a higher hourly rate.

Jump in the discussion.

No email address required.

liquified

Jump in the discussion.

No email address required.

caralho

Jump in the discussion.

No email address required.

https://media.giphy.com/media/26BoEuSlTXdkc9aWk/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

TRYING TO UNDERSTAND WHY THERE IS A BRAZILIAN AND A GRINGO NARRATING THE SAME VIDEO

Jump in the discussion.

No email address required.

Finally some aftermath on one of these

Jump in the discussion.

No email address required.

Haha, speck

Jump in the discussion.

No email address required.

caralho

Jump in the discussion.

No email address required.

Is fuck or what that hell in brazilian

Jump in the discussion.

No email address required.

Stupid fuck made a damn whole on the cement

Jump in the discussion.

No email address required.

"Weeeeeeeeee"

Jump in the discussion.

No email address required.

mildilch

Jump in the discussion.

No email address required.

He should of aimed for the tree

Jump in the discussion.

No email address required.

Lowkey looked like he was flying till the big BAM was heard🀧

Jump in the discussion.

No email address required.

It's like 80% pizza was in there.

Jump in the discussion.

No email address required.

Burrito Ala cart

Jump in the discussion.

No email address required.

Nice splat πŸ’₯πŸ’₯πŸ’₯

Jump in the discussion.

No email address required.

:#marseyangrypimp:

Snapshots:

Jump in the discussion.

No email address required.

Link copied to clipboard
Action successful!
Error, please try again later.