Guy barely avoids death, gets hit in the head by a train seconds later due to his stupidity

The ending took me out lol

573
Jump in the discussion.

No email address required.

that smug look on his face. he really thought that he was gonna get some bobs and vagene after making that clip.

Jump in the discussion.

No email address required.

ong

Jump in the discussion.

No email address required.

I can only see pixel in his face

Jump in the discussion.

No email address required.

Only 1 pixel remains of his face

Jump in the discussion.

No email address required.

HELPPPPPPPPPPPPPP

Jump in the discussion.

No email address required.

https://media.giphy.com/media/88iYsvbegSUn9bSTF8/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

WTF is it with these guys and trains?

Jump in the discussion.

No email address required.

Like moths to a flame

Jump in the discussion.

No email address required.

Not enough ceiling fans to hold em all

Jump in the discussion.

No email address required.

Looks like a dare of some kind. A stupid and dangerous one, like most of them usually end up being.

Jump in the discussion.

No email address required.

I like this dare hope it gets trending too, less idiots to worry about, more content to watch win win situation 😂

Jump in the discussion.

No email address required.

Very disheartening comment.

Jump in the discussion.

No email address required.

You're right I apologise for the insensitive remarks

Jump in the discussion.

No email address required.

https://media.giphy.com/media/NEvPzZ8bd1V4Y/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

It's not very disheartening. If these people wanted to live past 50, they wouldn't be fucking meandering around trains for a few seconds of clout. Couldn't they just stay at home like a normal person?

Jump in the discussion.

No email address required.

LOL

Jump in the discussion.

No email address required.

It's become a social media trend there. People are even making slow mo shots of them walking alongside trains to "look cool"

Jump in the discussion.

No email address required.

Fuckin idiot . Look at him standing there chuffed with himself like he's done something cool… see ya!

Jump in the discussion.

No email address required.

Trying to look cool to impress his cousin so he can marry her

Jump in the discussion.

No email address required.

Bro 😂

Jump in the discussion.

No email address required.

😂😂😂

Jump in the discussion.

No email address required.

R. A. F.

Jump in the discussion.

No email address required.

Jump in the discussion.

No email address required.

R. A. F.

Jump in the discussion.

No email address required.

Royal Air Force?

Jump in the discussion.

No email address required.

He wanted to get some bobs and vagene.

Jump in the discussion.

No email address required.

how can she slap

Jump in the discussion.

No email address required.

Indian people trying not to be fucking retarded challenge

Jump in the discussion.

No email address required.

Impossible challenge

Jump in the discussion.

No email address required.

I wonder if evolution will either:

A: Cause Indians and other 3rd world residents to become self aware and avoid fast moving objects on rails, akin to fuckin' pheasants.

B: Cause them to develop some sort of train proof chitin/exoskeleton.

Something has to change soon, or they're gonna go extinct.

Jump in the discussion.

No email address required.

Not that soon; India has a population of over a billion people and trains only take out around 16,000 of them per year.

Jump in the discussion.

No email address required.

We gotta get more trains over there. If any population needed a culling.

Jump in the discussion.

No email address required.

Bruh Indians finna evolve to Beatles as they got near extinction

Jump in the discussion.

No email address required.

lol @TrueSpyCrap maybe you're referring to Carcinization with point B? 😂

Jump in the discussion.

No email address required.

C. We breed like rats to avoid extinction. In fact, I guess we need more reasons here.

Jump in the discussion.

No email address required.

what is it with the indians and trains

Jump in the discussion.

No email address required.

They're hoping some curry falls off

Jump in the discussion.

No email address required.

that proud look on his face

Jump in the discussion.

No email address required.

https://media.giphy.com/media/l0HlyV8jXZ2Fuz5lK/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

The ep that traumatized poor ole Butters lol

Jump in the discussion.

No email address required.

Jump in the discussion.

No email address required.

Duuuude! I can't stop laughing :marseyrofl:

Jump in the discussion.

No email address required.

xD

Jump in the discussion.

No email address required.

They're evolving!

Jump in the discussion.

No email address required.

Lol! The trains or the ppl. I'm gonna say the trains 🤣🤣🤣

Jump in the discussion.

No email address required.

Indians love trains

Jump in the discussion.

No email address required.

Indians love trans

Jump in the discussion.

No email address required.

Why are people so stupid? Like…. Just whhhy

Jump in the discussion.

No email address required.

ask @Rottie


https://media.giphy.com/media/9iX1nDi3ahoc0/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

Why do I need to ask Rottie?

Jump in the discussion.

No email address required.

biggest bone marrow baby retard :marseyslm: on this site


https://media.giphy.com/media/9iX1nDi3ahoc0/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

Not in the slightest lol

Jump in the discussion.

No email address required.

dickrider no one wants you


https://media.giphy.com/media/9iX1nDi3ahoc0/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

Lol okie https://media.giphy.com/media/2Oi4Uis7K4oTPEPEkL/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

OH LONG JOHNSON!

Jump in the discussion.

No email address required.

OoOoOoLoOnNgGjOhNsOn!! *BLAERGH!!

Jump in the discussion.

No email address required.

Didn't see that coming

Jump in the discussion.

No email address required.

Whoa dude you're pretty cool! :marseycool:

Nah, I'll take back my word :marseyunamused:

Jump in the discussion.

No email address required.

Laughs in Final Destination

Jump in the discussion.

No email address required.

Bonk!

Jump in the discussion.

No email address required.

a new sport in India https://media.giphy.com/media/uVFGDyOshK7I6geXyg/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

Not so new

Jump in the discussion.

No email address required.

https://media.giphy.com/media/l3E6uhDAN3W7vylji/giphy.webp

Jump in the discussion.

No email address required.

Dumb ways to die

Jump in the discussion.

No email address required.

Let me guess🤔 India right?😃

Jump in the discussion.

No email address required.

"The ending took me out lol"

You're not the only one

Jump in the discussion.

No email address required.

que imbecil

Jump in the discussion.

No email address required.

why are so many people dieing like this i seems so stupid and the fact they probably know theres a chanse they might die if they mess it up really shows the stupidity of some people

Jump in the discussion.

No email address required.

😀 bonk 😵

Jump in the discussion.

No email address required.

bruh why the fuck these indian people every time died by a train.

Jump in the discussion.

No email address required.


Link copied to clipboard
Action successful!
Error, please refresh the page and try again.